Saturday, April 28, 2012

တကယ္တမ္းေတာ့ ...


သူေရာက္လာသည္~ အေမာေျဖ ခိုနားသည္~ သူပ်ံသြားသည္။
ကၽြန္မသည္ ၿပံဳးေနတတ္သည့္ သစ္ကိုင္းေလးတစ္ကိုင္း ျဖစ္သည္။

သူေရာက္လာသည္~ ေႏြးေထြးမႈကို ခံစားသည္~ သူပ်ံသြားသည္။
ကၽြန္မသည္ ၿပံဳးေနတတ္သည့္ နံနက္ခင္း ေနေရာင္ျခည္ ျဖစ္သည္။

သူူေရာက္လာသည္~ ခပ္ဟဟ ေတးဆိုညည္းသည္~ သူပ်ံသြားသည္။
ကၽြန္မသည္ ၿပံဳးေနတတ္သည့္ ခံုတန္းရွည္ေလး ျဖစ္သည္။

သူေရာက္လာသည္~ လည္ကိုဆန္႔၍ ခႏၶာကိုလႈပ္ခါသည္~ သူပ်ံသြားသည္။
ကၽြန္မသည္ ၿပံဳးေနတတ္သည့္ အစိမ္းႏုေရာင္ ျမက္ခင္းေလး ျဖစ္သည္။

သူေရာက္လာသည္~ တိုးတိတ္တိတ္ ဆုေတာင္းသည္~ သူပ်ံသြားသည္။
ကၽြန္မသည္ ၿပံဳးေနတတ္သည့္ ေညာင္ညိဳတစ္ပင္ ျဖစ္သည္။

သူေရာက္လာသည္~ ႐ႊင္ျမဴးစြာ အစာစားသည္~ သူပ်ံသြားသည္။
ကၽြန္မသည္ ၿပံဳးေနတတ္သည့္ ေရႊအိုေရာင္ စပါးခင္းေလး ျဖစ္သည္။

သူေရာက္လာသည္~ ေရငံု႔ေသာက္သည္~ သူပ်ံသြားသည္။
ကၽြန္မသည္ ၿပံဳးေနတတ္သည့္ ေရၾကည္ေလးတစ္စက္ ျဖစ္သည္။

သူေရာက္လာသည္~ ခပ္ေထြေထြေမွးစင္း ငိုက္ျမည္းသည္~ သူပ်ံသြားသည္။
ကၽြန္မသည္ ၿပံဳးေနတတ္သည့္ ေႏြေန႔လည္တစ္ခင္း ျဖစ္သည္။

သူေရာက္လာသည္~ ေကာက္ေၾကာင္း ပန္းခ်ီတစ္ကား ေရးျခစ္သည္~ သူပ်ံသြားသည္။
ကၽြန္မသည္ ၿပံဳးေနတတ္သည့္ ႏံႈးေျမျပင္ႏု ျဖစ္သည္။

သူေရာက္လာသည္~ သီခ်င္းသစ္တစ္ပုဒ္ သံစဥ္ညွိသည္~ သူပ်ံသြားသည္။
ကၽြန္မသည္ ၿပံဳးေနတတ္သည့္ မွီေထာင္ထားေသာ ဂစ္တာကေလး ျဖစ္သည္။

သူေရာက္လာသည္~ အေဖာ္ႏွင့္ျဖစ္သည္~ သူတို႔ပ်ံသြားသည္။
ကၽြန္မသည္ ၿပံဳးေနျခင္းျဖင့္ ရွင္သန္ေနသည့္ ေသလူမွ်သာ ျဖစ္ပါေတာ့သည္။  

(ခင္ေလးငယ္)

No comments: