Saturday, April 28, 2012

သူ.. ႏွင့္ ပါတ္သက္ေနရသမွ် (သို႔မဟုတ္) ေထြလီကာလီေလးမ်ား ~


  • ~ ေဆာင္း ရဲ႕ ႏွင္း ~

    ႏွင္းဟာ စကားေလး တစ္စြန္းတစ္စကို ေလႀကံဳပါးခဲ့ပံုပါဘဲ။ ထိုေန႔ဟာ တစ္ေနကုန္ ေနေရာင္ကို မျမင္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ေန႔။ လမ္းေတြတိုင္းဟာ ခပ္မိႈင္းမိႈင္း။ အဲ့ဒီလမ္းေတြေပၚမွာ ကၽြန္မ လမ္းေလွ်ာက္ေနခဲ့တယ္။

    ႏွင္း စကားကို ကၽြန္မနားနဲ႔ လြတ္လြတ္လပ္လပ္၊ ေလ်ာေလ်ာ႐ႈ႐ႈ ၾကားနာယူဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ေန႔ ဆိုပါေတာ့။

    နားဟာ သူ႔ခႏၶာရုပ္ကို ပီသစြာ ဂုဏ္ေဖာ္ျပသျခင္းငွာ မစြမ္းေဆာင္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ ေန႔လည္း ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ပန္းႏုေရာင္ကြပ္ထားတဲ့ မီးခိုးရင့္ရင့္ သိုးေမႊး အရံအကာေတြနဲ႔ နားေလးတစ္စံုဟာ သနားစရာေလးပါ။

    ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ ႏွင္းပါးလိုက္တဲ့ ေလႀကံဳစကားကို နားဟာ ေအာင္ျမင္စြာ ၾကားႏိုင္သြားခဲ့ပါတယ္။ ႏွင္း စကားေလးက တစ္ခြန္းတည္းရယ္ပါ။

    “ေဆာင္းဟာ ခ်မ္းေနတယ္....” တဲ့။

    ႏွင္းရဲ႕စကားသံဟာ နားေလးကတစ္ဆင့္ ကၽြန္မ ႏွလံုးသား တစ္စံုထဲအထိ “စိမ့္” ကနဲ တိုးဝင္သြားခဲ့ေပါ့။ ကၽြန္မကိုယ္ ကၽြန္မလည္း သနားမိသြားပါတယ္။

    အ႐ိုး႐ွင္းဆံုး ဝန္ခံပါ့မယ္။

    “အဲ့ဒီေန႔မွာ ကၽြန္မ.. ေအးခဲေနခဲ့ပါတယ္..”

    (ခင္ေလးငယ္) 2011/ 01/ 06
  • ~ တစိမ္းမဟုတ္ေသာ.. ~

    ဒီေန႔ သူ႔ကို ကၽြန္မေတြ႕ရလိမ့္မယ္လို႔ တကယ္ မသိခဲ့ပါဘူး..။ ျဖတ္ကနဲ ကၽြန္မပါးေလးကို သူလာနမ္းခဲ့တယ္ ဆိုပါေတာ့..။ သူ႔ႏႈတ္ဆက္ျခင္းေလးေၾကာင့္ အံ့ၾသတႀကီး ရွက္စႏိုးျဖစ္သြားတဲ့ အသိေလးနဲ႔ သူ႔ကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္မိတယ္။

    “မင္း သိပ္ေနႏိုင္တာပဲ..”
    “အို.. ကၽြန္မတို႔ မေတြ႕တာ သိပ္ကို ၾကာေနခဲ့ၿပီပဲေနာ္”

    သူ ကၽြန္မကို မ်က္ေစာင္းထိုးပါတယ္။ ကၽြန္မကို စကားနာထိုးဖို႔ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းေလး ခပ္စစ လႈပ္ခတ္လာေပါ့။

    “ကိုယ့္ကို ေမ့ထားတယ္ေပါ့”
    “ကၽြန္မ ဝန္ခံပါတယ္.. ဟုတ္တယ္.. ကၽြန္မ ေမ့ေနခဲ့ပါတယ္”

    “ကိုယ္တို႔ ေနာက္ဆံုးေတြ႕ခဲ့ ၾကတဲ့ေန႔ကိုေကာ.? ”
    “ဟင့္အင္း... ကၽြန္မ မမွတ္မိဘူး”

    သူ ၾကည္ၾကည္လင္လင္ေလး ၿပံဳးပါတယ္။

    “ဒါဆို ကိုယ္ အစေဖာ္ေပးရေတာ့မွာေပါ့..”
    “......”

    “အဲ့ဒီေန႔က မင္းေရးခဲ့တဲ့ စာေလး ကိုယ္ ခုထက္ထိ အမွတ္ရေနမိဆဲ..”
    “အို...”

    “သူမ်ားေတြ လက္ေဆာင္လွလွေလးေတြဖလွယ္၊ ေခ်ာ့ကလက္ေလးေတြ အျပန္အလွန္ခြန္႔ေကၽြး ၾကည္ႏူးေနၾကခ်ိန္မွာ ကိုယ့္မွာေတာ့ ရွာမီးသၾကားလံုးေတာင္ မရပါလား.. လို႔ ရႊတ္ေနာက္ေနာက္ေလး မင္းေရးခဲ့တယ္ေနာ္
    “အို႔ အို... ကၽြန္မ မွတ္မိၿပီ”

    ဟက္ဟက္ပက္ပက္ေလး ကၽြန္မ ရယ္ခ်လိုက္မိပါတယ္..။ ဟုတ္တယ္.. သိပ္ဟုတ္တာေပါ့။ ကၽြန္မနဲ႔ သူ ေနာက္ဆံုး အႀကိမ္အျဖစ္ ေတြ႕ခဲ့.. အလုအယက္နဲ႔ စကားေတြ တဝႀကီး ေျပာခဲ့ၾကတာ.. ၂၀၁၁ ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္ဝါရီလ၊ တစ္ဆယ့္ေလးရက္၊ (ဗယ္လင္တိုင္းေန႔) ေလးမွာေပါ့။

    “မင္း အေတာ္ဆိုးတယ္..”
    “ဟင့္အင္း..”

    သူနဲ႔ ကၽြန္မ ဟိုးအရင္ႏွစ္က အခ်ိန္ေလးေတြထဲက အတိုင္း အျပန္အလွန္ ရယ္ေမာ စေနာက္ လို႔ပါ။ ကၽြန္မတို႔ သိပ္ကို ရင္းနီးေနၾကဆဲ။ ကၽြန္မနဲ႔သူ႔ရဲ႕ ဆက္ဆံမႈေလးေတြက ဘာမွ မေျပာင္းလဲေသးဘူးပဲကြယ္..။

    “က်န္းမာေရးကို ဂရုစိုက္.. ကိုယ္ ဒီတစ္ခုေလးပဲ မွာခ်င္တယ္”
    “ဟုတ္ကဲ့.. ကၽြန္မ ေမ့ထားမိတာေတြကို ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္..”

    “လြတ္လပ္ၾကည္ရႊင္စြာ မင္း ေပ်ာ္ေနဖို႔ကိုပဲ ကိုယ္ဆုေတာင္းပါတယ္”
    “ကၽြန္မကို နားလည္ခြင့္လႊတ္ပါေနာ္.. ကၽြန္မ သြားေတာ့မယ္”

    သူ႔ကို ေတာင္းပန္ ႏႈတ္ဆက္ရင္း ကၽြန္မ ေျခလွမ္းေလးေတြ ခ်ိဳးေကြ႕လိုက္ကာ အေဆာက္အဦတစ္ခုထဲကို ဝင္ခဲ့လိုက္ၿပီ။ လမ္းခြဲႏႈတ္ဆက္လိုက္ေပမဲ့ အေတြးမွာ ထပ္တူ ၿငိတြယ္ ကပ္ပါလာတာ သူပါဘဲ..။ သူ မရွိေတာ့မွန္း မၾကားႏိုင္ေတာ့မွန္း သိေနပါရက္နဲ႔ တိုးဖြဖြေလး ကၽြန္မ ေတာင္းပန္ေနမိဆဲ..။

    ကၽြန္မကို ခြင့္လႊတ္ပါ “ႏွင္း” ရယ္.. “ႏွင္း” ကို ကၽြန္မ သိပ္ခ်စ္ပါတယ္။ “ႏွင္း” နဲ႔ တစ္ႏွစ္တာ ခြဲခြာေနရၿပီး ဒီေန႔ ျပန္ေတြ႕ရမယ္ ဆိုတာေလးေလာက္ေတာ့ ကၽြန္မ ႀကိဳသိထားသင့္တာေပါ့ေနာ္..။

    ဟုတ္တယ္ “ႏွင္း” ရဲ႕။ ကၽြန္မေလ.. ကၽြန္မ..!!

    မိုးေလဝသ သတင္း မၾကည့္ျဖစ္တာ သိပ္ကို ၾကာေနခဲ့လို႔ဆိုတာ သိခဲ့ရင္.. ကၽြန္မကို “ႏွင္း” ခြင့္လႊတ္မွာ အေသအခ်ာပါကြယ္။

    (ခင္ေလးငယ္)
    2012/ 01/ 20



    ~ သူ.. ဆိုးတဲ့ ေန႔ ~

    သူ.. ဒီေန႔ သိပ္ဆိုးပါတယ္..။ သူနဲ႔ တိုက္ရိုက္ထိေတြ႕လို႔ရတဲ့ ေနရာေလးက တကယ့္ကို ဘာဆိုဘာမွ မေျပာပေလာက္ေလးရယ္ ~

    မ်က္ခံုးႏွစ္ခု ေအာက္က မ်က္လံုးေလးႏွစ္လံုး.. ၿပီးေတာ့ ပါးေလး ႏွစ္ဖက္ရယ္ ဒါပဲ ရွိခဲ့တာ..။ ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြေတာင္ အကာအကြယ္နဲ႔ ရွိေနခဲ့တာပါကြယ္..

    သူ ကၽြန္မကို ထိေတြ႕ခြင့္ရေနတဲ့ ေနရာေလးက အသားေလးေတြ ေၾကြက်သြားေတာ့ မလို ခံစားရေအာင္ကို သူ ဆိုးဝါး ေသာင္းၾကမ္း ခဲ့တယ္ဆိုပါေတာ့...

    ဒီည အိမ္အျပန္လမ္းမႀကီးကိုေတာင္ “ၾကည္ရႊင္ပ်ပ် ႏႈတ္ဆက္ခြင့္မရ” ခဲ့ေအာင္ တကယ္ပါ.. သူ အရမ္း ဆိုးတယ္..

    သူ႔ကို မုန္းၾကည့္ဖို႔ မတတ္တဲ့ ကၽြန္မ.. ဒီေန႔ေတာ့ ခဏခဏ (မၾကာခဏ) မ်က္ေစာင္းထိုးရင္း (ခဏခဏ..! မၾကာခဏ..!!) အို.. မဟုတ္ပါဘူး.. တစ္လမ္းလံုး ေတာက္ေလွ်ာက္ပါပဲ..။

    မ်က္ေမွာင္ကိုကုတ္ ၿဂိဳလ္ၾကည့္ ၾကည့္ရင္း ေနာက္ဆံုးေတာ့ မေက်မနပ္ ေအာင့္သီးေအာင့္သက္ စိတ္ေလးနဲ႔ အိမ္အျပန္ တစ္လမ္းလံုး... ~

    “ -2 °C ” ဆိုတဲ့ သူ႔နံမည္ ဆိုးဆိုးေလးကိုလည္း ေျပာင္းသင့္တာ အေသအခ်ာပဲေပါ့..။

    “ဟြန္းးး”

                                 (ခင္ေလးငယ္) 2012/ 01/ 28
  •  

No comments: