Monday, April 30, 2012

အဲဒီ... ႏွင္းဆီ


ႏွင္းဆီေတြ ကို ကၽြန္မသိပ္ခ်စ္တာ အရင္ဦးဆံုး ဝန္ခံပါရေစ။ သူတို႔ကိုထိေတြ႕တိုင္း ဘယ္လိုဂရုစိုက္စိုက္ပါ.. ကၽြန္မ ဆူးစူးတတ္ တယ္ ထိန္းလို႔မရဘူး။ တစ္ခါက အဆိပ္အရမ္းျပင္းတဲ့ ႏွင္းဆီျဖဴတစ္ပြင့္ရဲ႕ ဆူးစူး ခံခဲ့ရဖူး တယ္။ ကၽြန္မ ညာလက္ညႇိဳးေလး ေလးရက္ တိတိ ေယာင္သြားခဲ့ပါတယ္.. နာက်ဥ္တဲ့ ခံစားမႈနဲ႔ အတူ အဲ့ဒီ.. ႏွင္းဆီ ရဲ႕ အဆိပ္ျပင္းျခင္းကို ဘဝမွာပထမဦးဆံုး အႀကိမ္ အျဖစ္ မွတ္မွတ္ရရ မေမ့ႏိုင္စြာ..။

အံ့ၾသဖို႔ ေကာင္းတာ က အဲ့ဒီ.. ႏွင္းဆီ ကို ကၽြန္မအရူးအမူး တြယ္တာသြားခဲ့တယ္။ ခုထက္ထိ ပန္းေတြ ဝယ္ဖို႔ ပန္းဆိုင္ ေရာက္ တိုင္း အဲ့ဒီ.... ႏွင္းဆီကို လက္ကလွမ္းေနမိဆဲ.. ဖြဖြေလး မထိတထိကိုင္ရင္း ျပန္ျပန္ ခ် ထား ခဲ့မိ တတ္ေသးေပါ့။ ပန္းဆိုင္ေတြ ကို ေရာက္သြားတိုင္း ဘာမွ မဝယ္ခင္ အဲ့ဒီ.. ႏွင္းဆီဆီ ေရာက္ေအာင္ သြားလို႔  ဒူးေထာက္..! ထိေတြ႕...! ျပန္ခ်...! တစ္ျခားပန္း ကို ဝယ္.. ဒီေန႔ ထိတိုင္ သံသရာ လည္ေန ဆဲ..။


ဝယ္လိုက္ရင္ ပိုၿပီးရင္းရင္းႏွီးႏွီး “ကိုင္တြယ္ျဖစ္မယ္..”  ဒါလည္း ေသခ်ာတယ္။ ကိုင္တာနဲ႔ ခပ္နက္နက္ ဆူးစူး ခံရမွာ အေသအခ်ာ ပဲပါ့။ အစူးခံလိုက္ ရမွာကို သိပ္မက္ေမာေန မိသူလိုမ်ိဳး ခပ္ ေၾကာင္ေၾကာင္ စိတ္ကူးေတြ နဲ႔ ကၽြန္မ အၿမဲ~~~ ~~~~!! အဲ့ဒီ.... ႏွင္းဆီက စူးလို႔ ထြက္လာမဲ့ အနီေရာင္ ေသြးစေတြ စီးကပ္ ေျခာက္ေသြ႕ သြားခ်ိန္ အထိ ကၽြန္မ ေက်ေက်နပ္နပ္နဲ႔ ၾကည့္လို႔ ေနခ်င္ မိျပန္ေသးတာ... ေၾကာက္လန္႔စိတ္ ဆိုတာ တစ္စေလး မွ မရွိတာ အေသအခ်ာ အတိအက်..။

ဒါေပမဲ့ ႏွင္းဆီ ကိုေတာ့ ကၽြန္မလံုးဝ မဝယ္ျဖစ္ ေတာ့ပါ ဘူး။ အဲ့ဒီ.. ႏွင္းဆီ” သူ ကၽြန္မကို ေပးခဲ့ဖူးတဲ့ ရသကို ဘဝ မွာ တစ္ခါ ပဲ ရင္ထဲျမတ္ႏိုးစြာနဲ႔ တစ္သက္ လံုး နက္နက္ ႐ိွဳင္း႐ွိဳင္း သိမ္းထား ခ်င္မိလို႔ ဆိုပါရေတာ့။

“ဒီလိုနဲ႔ အဲ့ဒီ.... ႏွင္းဆီဟာ ကၽြန္မ အေတြးေတြ ကို ေသခ်ာထည့္ထုပ္ထားတဲ့ အထုပ္ တစ္ထုပ္ ကို သူ႔ လက္ေတြ နဲ႔ ကိုယ္တိုင္ ဖဲႀကိဳးတစ္စ ခ်ည္တတ္ လာခဲ့ တယ္... တစ္ခါတစ္ခါ ကၽြန္မ မသိစိတ္ထဲ အထိ အတင္း ဝင္ၿပီး ညိႇဳ႕တတ္ျပန္ေသးရဲ႕..။” 
သူ အညႇိဳ႕ခံ ရခ်ိန္တိုင္း လည္း ကၽြန္မေျခလွမ္းေတြက ပန္း တစ္ဆိုင္ ဆိုင္ ကို အလိုလိုကို လွမ္းေနမိေရာ.. ပန္း ရနံ႔ ေပါင္းစံုတဲ့ ဆိုင္မွန္ တံခါးကို တြန္းဖြင့္- လွစ္ဟ- ဝင္ရင္း ေျခအစံုက အဲ့ဒီ.. ႏွင္းဆီ ေရွ႕မွာ ရပ္လို႔ ခစား..!! အဲ့ဒီ.. ႏွင္းဆီေပါ့..!!!

“ခပ္ တည္တည္နဲ႔ သူကိုယ္တိုင္ခ်ည္ထားတဲ့ ဖဲႀကိဳးကို ဖြဖြျဖည္ ရင္း ကၽြန္မ အေတြးေတြ ကို ကဗ်ာတစ္ပုဒ္လို ဖတ္ေနတာမ်ား..” ခ်စ္ဖို႔ ေကာင္းစြာ ပိုင္စိုးပိုင္နင္းႏိုင္ လိုက္တာမ်ားေလ..။

ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္ ကေကာ ဘာထူးလို႔လည္း..!! ဖဲႀကိဳးေလး ေျပက်လို႔ သူဖြင့္ထားတဲ့ အထုပ္ထဲကို အေတြး တစ္စ ထပ္ ထည့္ေပးခဲ့ တတ္ေသး တာပဲ မဟုတ္လား..!! ဒါဟာ ကၽြန္မ ခ်စ္တဲ့ အဲ့ဒီ.. ႏွင္းဆီဖတ္ဖို႔ ကဗ်ာ တစ္ပုဒ္၊ ဒါမွမဟုတ္ စာတစ္မ်က္ႏွာ ထပ္တိုးျခင္းပဲေပါ့..။ ရွိပါေစေလ.. ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္က ေက်နပ္ျခင္းေတြ နဲ႔ ရင္္ဘတ္ ထဲမွာ ျပည့္.. သိပ္.. လို႔... ရယ္.။။

ဒီမွာ ႏွင္းဆီ  ~
အေတြးေတြ ခ်ဳပ္ထားတဲ့ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ဟာ
ခ်ိဳၿမိန္ႏိုင္မယ္ ထင္လား..!!

မရယ္နဲ႔ ႏွင္းဆီ  ~
ေလွာင္အိမ္ ဆိုတ့ဲ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ကို
မင္းမွ မသိတာ..!!

လက္ထိပ္နဲ႔ အခတ္ခံရမွ ေျခေတြ ထူးခတ္ခံရမွ
သံတိုင္ေလးဖက္ ကာရံမွ
အခ်ဳပ္က်ျခင္း မဟုတ္ဖူးဆိုတာ...!!

အိပ္မက္ မဟုတ္တဲ့ ႏွင္းဆီအိပ္မက္က ႏိုးထျပန္ေတာ့.. ကၽြန္မေဘးမွာ ဖဲႀကိဳးခ်ည္ထားတဲ့ အထုပ္ တစ္ထုပ္..!! အထုပ္ ထဲမွာ ႏွင္းဆီ ရနံ႔ေတြ ထံုအီေနတဲ့ ကၽြန္မအေတြးေတြ ရွိေနတယ္။ အဲ့ဒီ.. ႏွင္းဆီ..!! မင္း တစ္ဝႀကီး ဖတ္ဖို႔ ေလွာင္ပိတ္မြန္းၾကပ္ေနတဲ့ ၾကင္နာမႈ ငါ့ကဗ်ာေတြ ရွိေနတယ္။ အို.. ကၽြန္မက ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ပါ.. အသက္ ရႈမဝျခင္းေတြ ကို အသားက်ရင္း ဝေအာင္ ရႈတတ္ဖို႔ကို ေမ့ေနခဲ့တာေတာင္ ႏွစ္ေတြခ်ိဳ႕လို႔ ေဆြးေဆြးေျမ့ေျမ့။

ဒီမွာ ကၽြန္မခ်စ္တဲ့ အဲ့ဒီ.. ႏွင္းဆီ..!! ငါ့အေတြး ကဗ်ာေတြနဲ႔ မင္း ေလွာင္အိမ္ ထဲက ငါ့ကို တစိမ့္စိမ့္ မင္းေငး၊ ခပ္ေမ့ေမ့ ငါ့အသက္႐ွဴသံေတြနဲ႔ မင္းေက်နပ္၊ လႈပ္လီ လႈပ္လဲ့ ငါ့ေသြးစေျခာက္ေတြ နဲ႔ မင္း ၾကည္ႏူး၊။

ေဟာ.~ ဟိုမွာ 
ႏွင္းဆီေတြ တစ္ပြင့္ ႏွစ္ပြင့္..!!

ဟင့္အင္း.~ ~
ပြင့္ဖတ္ေလးေတြ တစ္ဖတ္ ႏွစ္ဖတ္..!!

အို.. ဟုတ္တယ္
ဆူးေလးေတြနဲ႔
ႏွင္းဆီေတြ....
ႏွင္းဆီေတြေလ..။

ကဲ... အဲ့ဒီႏွင္းဆီ ကိုယ့္ ႏွင္းဆီေရ   မင္း......  ေပ်ာ္...... ပါ.......  ေစ...... ေပါ့...။

                                         (ခင္ေလးငယ္)

No comments: