Wednesday, May 9, 2012

~ မိတ္ေဆြတစ္ဦးႏွင့္ စကားစျမည္~

(A:)
ကဲ.. ကၽြန္မ ရွင့္ကို ေမးလိုတဲ့ ေမးခြန္း စပါၿပီ..။ ရွင္ ေျပာေျပာေနတဲ့ “သူ..” က ဘယ္လိုလူမ်ားပါလဲ..??

(B:)
ရွင္းရွင္းေလးပါဗ်..။ သူက က်ေနာ္ သိပ္ခ်စ္တဲ့ အမ်ိဳးသမီးေလး ေပါ့ ~ တကယ့္ ကေလးေလး ဆိုလည္း ဟုတ္တယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ ခၽြဲ တတ္ေသးတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလလည္း ဂ်စ္ေပေပ နဲ႔ ဆိုးတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္အခ်ိန္ မဆို သူ႕ကို ေမးရင္ ~ “ခ်စ္တယ္" လို႔ အၿမဲ ေျပာေလ့ရွိတယ္။ သူ႕မွာ ခ်စ္စရာ ဘယ္အခ်က္ေတြ ရွိသလဲလို႔ ေမးၾကမွာလား..!! တကယ္ က သူ လြတ္လပ္စြာ ျဖစ္တည္ေန တာေလးကိုက ခ်စ္စရာေလး ျဖစ္ေနတာ ပါဗ်... ခ်စ္ျခင္း သက္သက္က သူ၊ ခ်စ္တယ္ ဆိုတာ ကိုယ္၌က သူ ~ ပဲ။ သူ႕မွာ ခ်စ္စရာဆိုတဲ့ အျခား အခ်က္ သပ္သပ္ခြဲထြက္ မေနဘူး။ ဒါ့ေၾကာင့္... က်ေနာ္ သူ႕ကို ခ်စ္တာ က "သူ" ဆိုတဲ့ အားလံုးကို ခ်စ္တာ။  ခ်စ္ျခင္းကလည္း သူ၊ ခ်စ္တာကလည္း သူ၊ အခ်စ္ကိုယ္၌က သူ ျဖစ္ပါတယ္။

ကုန္ေရာ ဆိုပါေတာ့ ~

(A:)
ရွင့္ ခ်စ္သူက ဒါ့ေၾကာင့္လည္း ရွင့္ကို ပိုခ်စ္တာ ျဖစ္ႏိုင္တယ္ ထင္ပါရဲ႕..!! ကၽြန္မ ေတြးၾကည့္တာပါ..။

(B:)
ဝါးးး “ဒါ့ေၾကာင့္ လည္း ပိုခ်စ္တာ” တဲ့လား ~~ အင္မတန္ ခ်စ္ဖို႔ ေကာင္းတဲ့ စကားပဲ။ ဟုတ္တယ္ ~ ခင္ဗ်ား သူ႕ဆီက ဘယ္ အခ်က္ေတြ ကို ေထာက္ျပမလဲ..!! သူ႔ကို ဘာေတြ လက္ညိႈးထိုးျပဦးမလဲ..!! အဲ့ဒီ ေထာက္ျပတဲ့ အခ်က္ ကို ျမင္ ရင္ က်ေနာ္ ပိုခ်စ္ မွာပဲ။ ေနာက္ တစ္ခ်က္ ေထာက္ျပဦးမလား..! က်ေနာ္ ပို~ ပို ~ ခ်စ္မွာပဲ.. ဘာလို႔ဆို ~ က်ေနာ္ သူ႕ကို ခ်စ္တာက - "ပို~ ပို ျပီး" ဆိုတဲ့ ပုဒ္ တစ္ခုသာ သံုးရပါလိမ့္မယ္။ ဒါလည္း အနီးစပ္ဆံုးပဲ။ ပိုပိုျပီး ခ်စ္လာဖို႔ ~ က်ေနာ္နဲ႔ သူ႔ၾကားမွာ ~ ပို ~ ပို ~ တိုးလာဖို႔~ ပိုခ်စ္ တယ္ဆုိတာပဲ ရွိတယ္။ ဥပမာ ေပးရရင္ အခ်ိန္ လိုေပါ့ဗ်ာ..တစ္ထစ္ တက္သြားတဲ့ နာရီလက္တံေလးဟာ ဘယ္ေတာ့မွ ေနာက္ျပန္ မဆုတ္ဘူး.။ ဆုတ္လို႔လည္း မရဘူး ။ ေရွ႕ဆက္ျပီး တစ္တက္တက္ - ပိုတိုးသြားေနဖို႔ပဲ မဟုတ္လား..!! ေရွ႕ကို တစ္ထစ္ခ်င္း တက္သြား တယ္။ ပိုပိုျပီး တိုးသြားတယ္။ ပိုျပီးတိုးပြား သြားတာေလးကိုပဲ "ခ်စ္တယ္" လို႔ ဝိျဂိဳလ္ ျပဳရပါမယ္။  ~ဟုတ္တယ္ ~ ခင္ဗ်ား ဘယ္အခ်က္ ေထာက္ျပ ျပ ~ က်ေနာ္ သူ႕ကို ပို ပိုျပီး ခ်စ္ တယ္.. ဒါ အ႐ိုးရွင္းဆံုးပဲ။

(A:)
အမ်ားႀကီးပါရွင္.. ကၽြန္မ သူ႔ကို သိေနသေလာက္.. ျမင္ေနသေလာက္.. ေထာက္ျပခ်င္စရာေတြက အမ်ားႀကီးပဲေကာ...

(B:)
ဝါးးးးး 
ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းလိုက္တာ ~ လို႔ပဲ ေျပာရေတာ့မယ္။  ခင္ဗ်ားမွာ သူ႔ကို ေထာက္ျပခ်င္စရာ မ်ားေလ~ က်ေနာ္ ခ်စ္ရတာ မ်ားလာေလေပါ့

(A:)
ရွင္ အဲ့တာေတာ့ ပိုၿပီ ထင္တယ္.......

(B:) 
ဟင့္အင္း ~ ခင္ဗ်ား အခုေျပာတဲ့ “ပို” ဆိုတဲ့ စကား က ~ ေစာနက "ပို" ဆိုတဲ့ စကားနဲ႔ မတူဘူး။ အခု ခင္ဗ်ား ေျပာတဲ့ "ပို" ဆိုတာ - က်ေနာ္ မဟုတ္တာကို အဟုတ္လုပ္ ေျပာတယ္လို႔ ဆိုလိုခ်င္တာ။ ဟုတ္တယ္မွလား?? တကယ္က က်ေနာ္ မဟုတ္တာကို ေျပာေနတာ မဟုတ္ဘူး။ မယံုရင္ ခင္ဗ်ား ခဏေလာက္ေလး က်ေနာ့ရင္ကို ၾကည့္ၾကည့္..!! ဒါမွမဟုတ္ ~ က်ေနာ့ခ်စ္သူ သူ႕ ရင္ထဲကို ၾကည့္ၾကည့္..!! ခင္ဗ်ားတို႔ မျမင္ဖူးတဲ့ အရာေလး ကို မုခ် ျမင္ရမွာပဲဆိုတာ က်ေနာ္ ေလာင္းရဲပါရဲ႕..။ အဲ့ဒါေလးကို ျမင္ရင္ ခင္ဗ်ား တို႔ သိမွာပဲ..။ တအံ့တဩ မိန္းေမာ သြားၾကမွာပဲ..။ က်ေနာ္တို႔မွာ ဘယ္လိုအရာကိုမွ ပူပန္စိုးရိမ္စိတ္ေတြနဲ႔ ရွိမေနၾကဘူး.. ျမင္ရဲ႕လား။ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ထားရွိတဲ့ ခ်မ္းေျမ့စိတ္ကေလး တစ္ရံစာမွ မျပတ္လပ္ သြားဘူး ~ အဲ့ဒါေကာ ေတြ႕ရဲ႕လား။  တကယ္ လို႔ ခင္ဗ်ားမွာ ႏွလံုးေရာဂါေတြဘာေတြ ရွိမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ေက်းဇူးျပဳျပီး မၾကည့္ပါနဲ႔ ~ က်ေနာ္ အဲ့လိုပဲ တားရလိမ့္မယ္။ ဘာလို႔ဆို သူနဲ႔ က်ေနာ္ ႏွစ္ေယာက္စလံုးရဲ႕ ရင္ထဲမွာ အဲ့ဒီ အံ့ဩစရာ၊ မိန္းေမာသြားစရာ အရာေလးက တကယ္ ၾကည္ၾကည္ လင္လင္ေလး က်ိန္းေသ ရွိေနတယ္။ ခင္ဗ်ား ရင္ထဲ တစ္စံုတစ္ခု ျဖစ္သြားႏိုင္တယ္။ 

(A:)
အိုးး ဆိုင္လို႔လား.....??

(B:)
ဆိုင္တာေပါ့ မိတ္ေဆြရဲ႕.. ခင္ဗ်ား ရုတ္တရက္ အသက္႐ႈရပ္သြားႏိုင္တယ္ ~ အဲ့ဒါ အတိအက်ပဲ။

(A:)
ကဲ.. ထားပါေတာ့.. ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္ႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။ ရွင္ ေျပာသလိုဆိုရင္ သာမာန္ ကၽြန္မ အေနနဲ႔ေတာ့ နည္းနည္း အံ့ၾသစိတ္ေလး ျဖစ္မိပါရဲ႕။ ရွင့္ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ.. ရွင္ခ်စ္ႏိုင္တဲ့ အခ်စ္ဟာ ေသးေသးေလာက္ေတာ့ ပိုေနႏိုင္မလား လို႔ပါ။

(B:)
ဟင့္အင္း ~ က်ေနာ့ အထင္ ~ လိုေတာင္ လိုေနေသးတယ္ လို႔ ေျပာရမယ္။ ဘာလို႔ဆို ~ သူ႕ကို က်ေနာ္ ခ်စ္တာ ~ ေျပာျပလို႔ မွ မရဘဲကိုး..။ လြတ္လပ္ေပါ့ပါးေနတယ္.. ၾကည့္ၾကည့္ပါ... က်ေနာ္တို႔ ၾကည္လင္ေနတယ္.. ဘာအတားဆီး ဘယ္လိုေခါင္းစဥ္မ်ိဳး ေအာက္မွာမွ မဝင္ပါဘဲ- အရွင္းဆံုး ရွိေနတယ္။ အခုေလာက္ ေျပာျပေနတာေတာင္ က်ေနာ္ တို႔ တကယ္ခ်စ္တဲ့ အျဖစ္ ကို ေျခဖ်ား မထိေသး ဘူးဗ်..။ တစ္နည္းဆိုရရင္~ က်ေနာ္ အခုေျပာေနတာက~ တကယ့္အျဖစ္ကို အတိအက် ေျပာျပေနႏိုင္တာမ်ိဳး မဟုတ္ဘူး။ ျဖစ္ခ်င္း ျဖစ္ရင္ ~  ေလ်ာ့ေလ်ာ့ေပါ့ေပါ့ ေျပာေနတာမ်ိဳးပဲ ျဖစ္ေနဦးမွာ။

(A:)
ေကာင္းၿပီ ရွင္တို႔ အေၾကာင္းကို ကၽြန္မ စာေရးရမယ္။ ေမးစရာ အခ်က္ေတြ ရွိလာခဲ့ရင္ ရွင္ေျဖေပးႏိုင္မလား..??

(B:)
အိုး ~ သူ႕အေၾကာင္း၊ သူ႕ကို ခ်စ္တဲ့အေၾကာင္း လား။ ~ က်ေနာ့ေခါင္းကို ေကာင္းေကာင္းရိုက္ခြဲထားခဲ့ရင္ေတာင္ ~ က်ေနာ္ ေျဖႏိုင္ ပါလိမ့္ဦးမယ္။ က်ေနာ့ရင္ကို ေသြးစိမ္းရွင္ရွင္ ခြဲထားဆဲ ရွိေနတယ္ ဆိုပါစို႔ ~ အဲ့အခ်ိန္ ဆိုရင္လည္း (က်ေနာ္ သိေနပါတယ္) က်ေနာ္ ခ်က္ခ်င္း ေျဖႏိုင္တယ္။

(A:)
ရွင္ အခု ေျပာသြားတာေလး ေသခ်ာမွတ္ထားေနာ္ ကၽြန္မ ေမးစရာ ရွိလာရင္ေမးမယ္.. ကၽြန္မ သူ႔ကိုလည္း ပိုမို ေလ့လာၾကည့္ ပါရေစဦး။ ရွင္ေျပာတာ ဟုတ္မဟုတ္ေပါ့..!!

(B:)
ေကာင္းျပီ ~ ခင္ဗ်ားလည္း တစ္ခု ျပန္မွတ္ထားေပးပါ ~ က်ေနာ္ ေျပာျပျဖစ္ေကာင္း ေျပာျပမယ့္ အေၾကာင္းအရာေတြဟာ စကားလံုးေတြ၊ ေဝါဟာရေတြပါ။ တကယ့္ အျဖစ္၊ တကယ့္အခ်စ္က- ခင္ဗ်ား ကိုယ္တိုင္ မေတြ႕ၾကံဳမိ မခ်င္း မသိမျမင္ပဲ ျဖစ္ေနေသးဦးမွာ~ ခင္ဗ်ား ကိုယ္တိုင္ ၾကံဳေတြ႕မွသာ ေကာင္းေကာင္း သိႏိုင္မွာပါ။ အဲ့ဒါကို မွတ္ထားေပးပါ။ က်ေနာ္ သူ႕ကို ခ်စ္တာ က စကားလံုး မဟုတ္ဘူး။ ေဝါဟာရ၊ အေၾကာင္းအခ်က္ မဟုတ္ဘူးဗ်။ က်ေနာ္ ~.~.~.~.~ “သူ႔ ” ~.~.~.~.~ ကို “ခ်စ္တာ”။ အိုေခ !? ခင္ဗ်ား ဆႏၵရွိတဲ့ အခ်ိန္ ေမးႏိုင္ပါတယ္။

(A:)
စကားလံုးေတြ.. ေဝါဟာရေတြ... ကဲပါ ~ ဟုတ္ပါၿပီ.. ရွင္ေျပာတာ ကၽြန္မ သိတယ္.. သို႔ေသာ္ ကၽြန္မကေတာ့ စကားလံုးေတြ အျဖစ္ အသြင္ ေျပာင္းရလိမ့္မယ္..။ ဒါဟာ ကၽြန္မ စိတ္ဝင္စားတဲ့ အလုပ္မို႔ပဲ..။

(B:)
ခင္ဗ်ားရဲ႕ ၾကိဳးစားမႈအတြက္ က်ေနာ္ ဝမ္းသာပါတယ္.. တကယ့္ အျဖစ္ကို မီမွာ မဟုတ္ဘူးလို႔ သိေနတာေလး အတြက္ ခြင့္လႊတ္ပါ။ အဲ့ဒါေလး အတြက္ေတာ့ က်ေနာ္ စိတ္မေကာင္းဘူး။

(A:)
ကၽြန္မအလုပ္ ကၽြန္မလုပ္တာပါ..။ ရွင္ ခ်ီးမြမ္းဖို႔ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ဖို႔ အဲ့တာေတြ မလိုအပ္ လွပါဘူး..။ ကၽြန္မ ရွင္တို႔ကို စိတ္ဝင္စားတယ္.. ေအးျမတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတြ အေၾကာင္း သိလိုတယ္.. ေလ့လာေနဆဲ ~ ခုခ်ိန္မွာေတာ့ ရွင္တို႔ကို ေလ့လာေနတယ္ ဆိုတဲ့ ဒီ အလုပ္ကို ကၽြန္မ ဆက္လုပ္ေနပါတယ္.. ဒါေလးပါဘဲ..။

(B:)
အဟားး ျပီးဆံုးတဲ့ ေလ့လာမႈေတာ့ ျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ဘူးဗ်ေနာ..

(A:)
အတိုင္းတာ တစ္ခု အထိေတာ့ ကၽြန္မ စြမ္းေဆာင္ႏိုင္မွာပါ....

(B:)
ေကာင္းပါျပီ ~ ခင္ဗ်ားကို ေထာက္ကူေသာအားျဖင့္ ~ က်ေနာ္ လမ္းစတစ္ခုေလာက္ hint ေပးထားခ်င္ပါတယ္။

(A:)
ဟုတ္ၿပီ.......!!

(B:)
“က်ေနာ္တို႔” ဆိုတဲ့ အေနနဲ႔ ခင္ဗ်ား ဘယ္ေတာ့မွ မေလ့လာပါနဲ႔။

(A:)
ကၽြန္မ စိတ္ဝင္စားလ်က္......

(B:)
သူ နဲ႔ က်ေနာ္ ဆိုတာဟာ ႏွစ္ေယာက္ မဟုတ္ဘူး။ တစ္ေယာက္တည္း ~ တစ္ဦးတည္း ပဲ။ က်ေနာ္နဲ႔ သူ ခ်စ္ၾကတာဟာ - က်ေနာ္ ဟာ က်ေနာ္ ျဖစ္လို႔၊ သူဟာ သူျဖစ္လို႔ - ခ်စ္ၾကတာ မဟုတ္ဘူး။ က်ေနာ္ ဟာ သူျဖစ္ျပီး၊ သူဟာ က်ေနာ္ ျဖစ္ေနလို႔ ခ်စ္တယ္ ဆိုတဲ့ ေဝါဟာရနဲ႔ ကင္ပြန္း တပ္ထားတာ ျဖစ္တယ္။ အဲ့ဒါေလး ထပ္မွတ္ ထားပါ။ ဒါေလးပါပဲ ~ ေအာင္ျမင္ပါေစ.။

(A:)
Thank you ပါ ~ က်န္တာ ကၽြန္မ ကိစၥ ျဖစ္သြားၿပီ..။
ထပ္ေျပာပါရေစ ~ ခုလို ေျပာျပတဲ့ ခဏေလးအတြက္ ရွင့္ကို ကၽြန္မ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္..။

(B:)
ခင္ဗ်ားတို႔ သိလိုတဲ့ လြတ္လပ္ေအးျမတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာစစ္စစ္ကို တကယ္ သိႏိုင္ၾကပါေစဗ်ာ ~

(ခင္ေလးငယ္) 


2 comments:

သိဂၤါေက်ာ္ said...

အမ္းး.. ခ်စ္ႏိုင္လိုက္ၾကတာေနာ္... အျပင္မွာေရာ တကယ္ ရွိပါ့မလားေတာင္ ေတြးမိေပါ့..

ဘာေန said...

ဟူး ... လူပါ အခ်စ္ေလေျပထဲ လႊင္႔ေမ်ာသြားတယ္ ..
အင္း .. အေနွာက္အယွက္ကင္းကင္း ခ်စ္ရမယ္ဆိုရင္ေတာ႔
ဟုတ္ေပလိမ္႔မယ္ ...