Tuesday, May 1, 2012

အနားသတ္မ႐ွိေသာ...



မိႈင္းတက္လာတဲ့ ေကာင္းကင္ကို ေမာ့အၾကည့္မွာပဲ ကၽြန္မမ်က္ႏွာေပၚ မိုးဖြဲေသးေသးေလးေတြ က်လာခဲ့သည္။

ထိုင္ေနမိတဲ့ ခံုတန္းေပၚက ထရပ္ၿပီး ဟိုး... ခပ္လွမ္းလွမ္းဆီက ထီးလိုအမိုးနဲ႔ ေနရာတစ္ခုဆီ ေလွ်ာက္သြားလိုက္ ရေလမလား.. ေပေပ ေတေတ နဲ႔ ကၽြန္မ ဆက္ထိုင္ေန သင့္သလား..!! မိုးက သူ႔ရာသီမဟုတ္ပဲ ႐ြာအခ်မွာ ကၽြန္မကေတာ့ ကၽြန္မစိတ္ရာသီ အက်င့္ တစ္ခု အလိုအတိုင္း ထ... မရပ္ျဖစ္လိုက္..။ အို... မိုးက မိုးပဲ... သူ ရြာခ်င္ရြာမယ္.. ကၽြန္မလည္း ဆက္ထိုင္ခ်င္ ထိုင္ေနမယ္ ဒါပါပဲ။

ကံတရား ကပဲ ကၽြန္မကို အလိုလိုက္လိုက္ ေလသလားေတာ့မသိ... မိုးဖြဲေလးေတြက မိုးေပါက္ေတြအျဖစ္ ေျပာင္းမသြားခဲ့။ ခပ္က်ဲက်ဲ နဲ႔ ဖြဲဖြဲဖြဖြေလး သူ႔တာဝန္သူ ၿငိမ္ၿငိမ္ေလး ဆက္ထမ္းေဆာင္လို႔..။မေန႔က ခုလို အခ်ိန္ မွာလည္း ဒီလိုပဲ မိုးေတြအံု႔ေနခဲ့ပါသည္။ ေငြ႕ေငြ႕ေလး ေႏြးေနတဲ့ စကားသံေတြလည္း ကၽြန္မ နားထဲမွာ မေန႔က အတိုင္း။  ေအးစိမ့္စိမ့္ႏိုင္တဲ့ ေလေတြကလည္း မေန႔ကလိုပဲ ကၽြန္မခႏၶာကို ေပြ႕ဖက္လို႔။ မတူတာ တစ္ခု-- မေန႔က ခုလို မိုးဖြဲေလးေတြ ရြာမေနခဲ့တာပဲ ဆိုပါေတာ့။ ကၽြန္မ တစ္စံုတရာကို လြမ္းဆြတ္ရင္း သတိတရ ႐ွိလြန္းေနသည္။

ကိုယ္တိုင္ ဟန္ေဆာင္ၿပီး ေခါင္းကို ရမ္းခါထုတ္ပစ္ လိုက္ရင္ေကာ..!! ဒါမွမဟုတ္..!!!  အားသန္ေနသည့္ အရာကေတာ့ အဲ့ဒီ တစ္စံုတရာကို ေက်ာက္စိမ္းေရာင္ ပိုးကတီပါ တစ္စႏွင့္ တယုတယေလး ထုပ္ပိုးရင္း အစိမ္းရင့္ေရာင္ ေသာ့တစ္ေခ်ာင္းခတ္ကာ သိမ္းထားခ်င္မိျခင္း ျဖစ္၏..။ ထို အစိမ္းေရာင္အထုပ္မွာ ရနံ႔တစ္ခုသာ ႐ွိႏိုင္မည္ ဆိုလွ်င္ ထိုရနံ႔သည္.. ပန္းႏုေရာင္ပန္းတစ္ပြင့္၏ ႏူးညံ့လြန္း တဲ့ ခ်ိဳၿမိန္ ရနံ႔ေလး ထံုသင္းေနမွာ ေသခ်ာေလသည္..။

သူေျပာ သြားခဲ့ေသာ စကား အေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ခဏခဏပါတတ္သည့္ စကားတစ္ခြန္းကို အႀကိမ္ႀကိမ္ သတိရေနမိသည္။ 
“ခင္ဗ်ား ဟာ အေတာ္ နားလည္ရ ခက္တဲ့ မိန္းမ တစ္ေယာက္ပဲ...”

ေတြးရင္း ျပန္ျပန္ေရာက္ သြားမိတဲ့ မေန႔က ဆိုသည့္ ထိုအခ်ိန္မ်ား ထဲတြင္ ကၽြန္မ ျပန္လည္ ေမြ႕ေလ်ာ္ေနလိုေသး၏။

“တကယ္ဆို ဘာမွန္းမသိတဲ့ ခင္ဗ်ားလို အမ်ိဳးသမီးကို က်ေနာ္ စိတ္မဝင္စားသင့္ဘူး...”

ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္ မွန္တစ္ခ်ပ္ထဲ အတင္းတိုးဝင္ ေဖြ႐ွာျပန္ေတာ့လည္း ကၽြန္မ စိတ္ေတြကို ျမင္ႏိုင္သည္မဟုတ္။ သူေျပာသလိုပဲ ကၽြန္မ ဘယ္သူလဲ..!! ဘာကိုေတြးၿပီး ဘာေတြကို အေကာင္ထည္ေဖာ္ဖို႔ ဆႏၵ႐ွိသူလဲ..!! ကၽြန္မ အာသီသ ႐ွိေနသည့္ အရာေတြဟာ ဘယ္လို ပံုပန္း သ႑ာန္မ်ိဳးနဲ႔ ေကာက္ေၾကာင္းထင္ ေနတတ္တာလဲ..!! ကၽြန္မနဲ႔ ခပ္နီးနီးမွာ ႐ွိေနတတ္လား..!! ဟိုး.. ေကာင္းကင္ေပၚ က တိမ္တိုက္ညိဳေတြထဲမွာ ပုန္းေအာင္း ကြယ္ဝွက္ေနတဲ့ မူပိုပို ကဗ်ာတစ္ပုဒ္လို ႐ွိေနမလား..!!

“ခင္ဗ်ားဟာ အိပ္မက္ မမက္တတ္သူပဲ... အခ်စ္ကို ခံစားတတ္သူမွ မဟုတ္တာ..”  

ေကာက္ကာ ငင္ကာႏွင့္ သူေျပာခ်လိုက္သည့္ ထိုစကားမ်ိဳးမွာ မွင္တက္သြားမႈ မ႐ွိ။ ေၾကာင္အမ္းအမ္း မႏိုင္။ ကၽြန္မစိတ္ေတြက ပကတိ အလ်ားလိုက္ ေ႐ြ႕လ်ားလို႔ ေနခဲ့ပါသည္။ ထိုက္သင့့္တဲ့ ရင့္က်က္မႈတစ္ခု ႐ွိလာသည့္ လူတစ္ေယာက္အဖို႔ အခ်စ္ဆိုတာကို နားမလည္ တတ္သူ ႐ွိမည္မထင္။ ကၽြန္မ ခံစားတတ္ပါသည္။ ေတြးယူ နားလည္ တတ္ပါသည္။

သို႔ေသာ္ ထိုအရာႏွင့္ ပတ္သက္၍ ကၽြန္မ ႐ွင္းျပေဆြးေႏြး လိုစိတ္ မ႐ွိျပန္။ လူခ်င္း နီးကပ္ ေပါင္းစပ္ဖို႔၊ တစ္စံုတစ္ဦးထံမွာ အခ်စ္ကိုအပ္ႏွံဖို႔၊ ခ်စ္ျခင္းကို ရယူပိုင္ဆိုင္ဖို႔၊ ဒါမွမဟုတ္... အသစ္အသစ္ေသာ ဘဝ တစ္ခု ကို အတူတကြ အေျခခိုင္ခိုင္ အုပ္ျမစ္ခ်ဖို႔ ဆိုတာမ်ိဳး ကၽြန္မ မေတြးမိ ခဲ့ခ်ိန္ေတြ ႏွစ္ခ်ိဳ႕လာခဲ့ၿပီ။ ကၽြန္မစိတ္ေတြ အတိတ္ တစ္စမွာ ဒဏ္ရာ ရခဲ့ဖူးသည္လား..!!

ဟင့္အင္း.. မွားပါသည္။ ခ်စ္ရမွာကို သတၱိမရွိသူ မ်ိဳးလား..!!  ဒါလည္း မဟုတ္ျပန္။ အေတြး လြန္တတ္သူ တစ္ဦး မဟုတ္သလို ႏံုခ်ာခ်ာႏွင့္ လြယ္လင့္တကူ ေခါင္းညိတ္ တတ္သူလည္း မဟုတ္။ ဒါဆို.. အတၱႀကီးသူ လား...!!! ဒီ စကား တစ္လံုးကေတာ့ ကၽြန္မအတြက္ နီးစပ္ေကာင္း နီးစပ္ပါလိမ့္မည္။

“ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ဗ်ာ..............”

တံုးတိတိ ထုိ စကား၏ ေနာက္ကြယ္ကို ကၽြန္မ ပုန္းလွ်ိဳးကြယ္လွ်ိဳး လိုက္႐ွာမိခဲ့ ေသးသည္။ ေကာက္က်စ္စဥ္းလဲမႈမ်ိဳး မေတြ႕ရ။ ရမၼက္ျပင္းေသာ ပူပူေလာင္ေလာင္ စိတ္မ်ိဳးမျမင္ရ။ သူေျပာလိုသည္ကို ခပ္႐ိုး႐ိုး႐ွင္း႐ွင္းႏွင့္  စြပ္စြဲျခင္း၊ သို႔မဟုတ္ တင္ျပျခင္း သက္သက္ မွ်သာ ျဖစ္ေန၏။ ေတြေဝမႈ ကင္းစင္ေနသည့္ အမ်ိဳးသားတစ္ဦး၏ မ်က္ႏွာကို စကၠန္႔အေတာ္မ်ားမ်ား ရင္း၍ ကၽြန္မ ေငးေမာၾကည့္ခဲ့ ပါသည္။

သူ႔ မ်က္ႏွာေပၚတြင္ အလင္းတခ်ိဳ႕ တစ္ဝက္တစ္ပ်က္ က်ေနခဲ့သည္။ သူကိုယ္တိုင္ ဖြင့္ဟဝန္ခံ ေျပာခ်လိုက္ေသာ စကားတိုင္းကို တာဝန္ယူလိုစိတ္၊ ယံုၾကည္စိတ္ခ်စိတ္ အျပည့္႐ွိေနသူ မ်က္ႏွာမ်ိဳးလည္း ျဖစ္သည္။ ေလးစားစိတ္ျဖင့္ ကၽြန္မ ျပံဳးမိေတာ့ သူက ခပ္လွမ္းလွမ္း ခံုတန္း႐ွည္ေပၚတြင္ နားေနေသာ ငွက္ေလး တစ္ေကာင္အား စိုက္ၾကည့္ေနခဲ့၏။

“တစ္ခါတေလ ေတာ့ ခင္ဗ်ားဟာ ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ဖတ္ခ်င္တဲ့ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ပါ..”

ကဗ်ာ...!! ကၽြန္မ....!!! ကဗ်ာမဆန္တဲ့ ကၽြန္မကို ကဗ်ာတစ္ပုဒ္လို ဖတ္ခ်င္ေနသူ တစ္ေယာက္ ကၽြန္မေဘးမွာ ကပ္၍ ထိုင္ေနလ်က္ကပင္ တိမ္တိုက္ကို ေမာ့ကာ ၾကည့္ျပန္သည္။ ထို သူသည္ ကၽြန္မအတြက္  အႏၱရာယ္ ကင္းစြာ  ႏွစ္လိုဖြယ္ ေကာင္းေနခဲ့ ပါသည္။ သို႔ေသာ္... ကၽြန္မ ႏႈတ္ဆိတ္ၿမဲသာ ဆိတ္ေနခဲ့မိ၏။ သူ႔ မ်က္လံုးေတြရဲ႕ လားရာအတိုင္း ကၽြန္မ လိုက္ကာ ေမာ့ၾကည့္မိေတာ့ အံု႔မိႈင္းစ ျပဳေနေသာ တိမ္တိုက္တို႔သည္ ကၽြန္မအၾကည့္မွာ ႐ုတ္ကနဲပင္ မည္းေမွာင္သြားၾက ျပန္သည္။ တိမ္တိုက္ေတြေတာင္ ကၽြန္မ စိတ္ေတြကို ႏွစ္ၿမိဳ႕ဟန္ မတူ..။

“ကၽြန္ေတာ္ ဘာကို ၾကားခ်င္တယ္လို႔ မေျပာလိုေတာ့ပါဘူး” 

ထို စကားအတြက္ ကၽြန္မသူ႔ကို ေက်းဇူးတင္မိ သြားပါသည္။ ေပါ့ပါးလြတ္လပ္စြာႏွင့္ ႐ုန္းထလာေသာ ကၽြန္မစိတ္တို႔သည္လည္း ကၽြန္မအလိုက် ေပါ့ပါးသထက္ ေပါ့ပါးေနၾက ေပလိမ့္မည္။ ေက်းဇူးတင္ ေက်နပ္စိတ္အခ်ိဳ႕ႏွင့္ မိႈင္းေဝေဝ ညေနခင္းကို ကၽြန္မတို႔ ကိုယ္စီႏႈတ္ဆက္ဖို႔ ျပင္ဆင္ခဲ့ၾက၏။ အမ်ိဳးသားတစ္ဦး၏ အၿပံဳးသည္ တည္ၿငိမ္ၾကည္စင္ေနသလို ကၽြန္မ၏ ႏႈတ္ခမ္ႏွစ္လႊာ သည္လည္း ေျပေလ်ာ့ေလ်ာ့ ႐ွိေနခဲ့ပါလိမ့္သည္။

“ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ပါ.... ခင္ဗ်ား ထင္တာထက္ ကၽြန္ေတာ္ ပိုခ်စ္ေနမယ္ ဆိုတာပါပဲ... အခ်ိန္ရယ္.. ခင္ဗ်ား သတိမမႈမိတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ နားလည္မႈ ေတြရယ္ က အေကာင္းဆံုး သက္ေသ ျပ ပါလိမ့္မယ္”

တိတ္ဆိတ္သြား ခဲ့သည္။ အိမ္ျပန္ခ်ိန္အတြက္ ႏႈတ္ဆက္ ခြဲခြာလိုက္ၾကသည္။ အင္မတန္မွ ႐ိုး႐ွင္းခဲ့ပါသည္။
သို႔ေသာ္.....!!!

မေန႔က ႐ိုးရွင္း လြန္းသည္ဟု ထင္အပ္ခဲ့မိေသာ တစ္စံုတရာသည္... ယေန႔ မိုးဖြဲမ်ား ေအာက္မွာပင္ မထင္မွတ္ေလာက္ေအာင္ ကၽြန္မအတြက္ ဆန္းက်ယ္လြန္း ေနျခင္းပင္ ျဖစ္ေတာ့၏။ မ်က္လံုးအစံုကို မွိတ္ကာ အျမင္အာ႐ံုကို ေဖ်ာက္လိုက္သည္။ အေတြးထဲမွာ အဆင္သင့္ ရွိေနပါေသာ အစိမ္းေရာင္ ပိုးပုဝါကို ဖြဖြေလး ျဖည္ခ်သည္..။

အရာတစ္ခုကို တယုတယ ကၽြန္မ ထည့္လိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ ေသြးစအခ်ိဳဳ႕ျဖင့္ ရဲရဲနီေနသည့္ ဆုပ္ကိုင္မရေသာ ထိုအရာေလးကို အစိမ္းေရာင္ ေသာ့ငယ္ တစ္ေခ်ာင္းႏွင့္ တစ္သက္လံုးစာ ခတ္လိုက္ေတာ့သည္...။ ကၽြန္မ ႏွလံုးသားသည္ တစ္ျဖတ္ျဖတ္ လိႈက္ေမာ တုန္ရီေနခဲ့သည္ ထင္၏..။

“ကၽြန္မ ႐ွင့္ကို...........”

ထို အစိမ္းေရာင္ ပုဝါထုတ္ေလးထဲသို႔ တိုးေဖ်ာ့ကာ မရဲတရဲႏွင့္ တိမ္ဝင္သြားခဲ့ေသာ ကၽြန္မ စကားသံေလးမွာ ဝန္ခံလိုမႈ အင္အား ကင္းမဲ့ ၍ ေနပါလိမ့္မည္...။ ထို စကားတစ္ခြန္း၏ အနားသတ္မ်ဥ္းကို မဆြဲလိုက္သူမွာ ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္ပင္ ျဖစ္ပါသည္။ မည္သည့္ တစ္ဦး တစ္ေယာက္မွ သိရန္ မလိုအပ္ေတာ့ပါ။

(ခင္ေလးငယ္) 

No comments: