Sunday, November 17, 2013

◀ Sunday Morning of Tokyo ▶



တနဂၤေႏြ နံနက္ခင္းသည္ အရုဏ္ဦး ေနေရာင္ႏုအစား မိုးဖြဲဖြဲႏွင့္ ႏႈတ္ခြန္းဆက္ခဲ့၏..။ တိုက်ိဳသည္ ေႏြေႏွာင္းသို႔ ကူးစျပဳေနၿပီ..။

သင့္တင့္သည့္ ရာသီဥတုေၾကာင့္ အိပ္ရာ မဝင္ခင္ ဖြင့္ထားခဲ့ေသာ ကုတင္ေခါင္းရင္းမွ မွန္တံခါးမ်ားကို အသာဆြဲပိတ္ရင္း ဦးညြတ္မိသည္..။ ဤသို႔ျဖင့္ မီးခိုးႏုေရာင္ တနဂၤေႏြသည္ ကၽြန္မကို စတင္ သိမ္းပိုက္ေတာ့၏..။


                                       . . . ☩.☩.☩.☩.☩.☩.☩.☩.☩.☩.☩ . . .



ကၽြန္မကို အဆြဲေဆာင္ႏိုင္ဆံုးေသာ အေရာင္သည္ မီးခိုးေရာင္ ျဖစ္သည္..။ ကၽြန္မ ပိုင္ဆိုင္ေသာ အသံုးအေဆာင္၊ အဝတ္အစား အေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ရည္ရြယ္၍ ဝယ္ခဲ့သည္ မဟုတ္ေသာ္ျငား ထိုအေရာင္ေလးမ်ား ျဖစ္ေနတတ္သည္..။

ႏွစ္သက္ရာ အေရာင္မ်ားအေၾကာင္း မိတ္ေဆြအခ်ိဳ႕ ေျပာဖူးသည္ကို သတိတရ ရွိလာမိသည္..။ ေတာက္ပေသာ အေရာင္မ်ားကို ျငင္းဆန္ေလ့ ရွိသူမွာ ကၽြန္မျဖစ္၏..။ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က “ဘယ္အေရာင္ကို အႀကိဳက္ဆံုးလဲ..” ဟူေသာ ေမးခြန္း အေမးခံရခ်ိန္တြင္ ခ်က္ခ်င္း မေျဖႏိုင္ပဲ ဆြံ႕အ ေနခဲ့ဖူးသည္ကို အမွတ္ရေသးသည္..။

မည္သည့္ အခ်ိန္မွစကာ မီးခိုးႏွင့္ ကၽြန္မ တစ္သားတည္း ရွိေနခဲ့သည္ မသိ..။ သူငယ္ခ်င္း၏ ေမးခြန္းအား ေျဖဆိုရန္ အႏွစ္သက္ဆံုးအေရာင္ကို အခ်ိန္အေတာ္ၾကာ စဥ္းစား ယူခဲ့ရဖူးပါသည္..။ ကိုယ္တိုင္ တိတိပပ သိလိုက္ခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မပိုင္ဆိုင္ေသာ အဝတ္ဗီရိုသည္ မီးခိုးေရာင္ အျပည့္ျဖင့္ ေနရာယူထားၿပီးသား ျဖစ္ေနေတာ့၏..။

ကၽြန္မ အိမ္ခန္းေလးထဲရွိ စားပြဲပုေလးမွ အစ၊ ကြန္ျပဴတာ စင္ေလးေပၚအဆံုး ဟိုဟိုသည္သည္၌လည္း သူတို႔ရွိေနတတ္သည္..။ ႏု၊ ရင့္ အနည္းငယ္ဆီ ကြဲျပားသည့္ ထိုအေရာင္ေလးတိုင္းကို ကၽြန္မ ခ်စ္သည္..။ ကၽြန္မသည္ လက္သည္းနီဆိုးျခင္းကို အႏွစ္သက္ႀကီး မဟုတ္လွ..။ သို႔ေသာ္ ေငြမွင္ေရာင္ သန္းေသာ ခဲေရာင္ လက္သည္းနီ တစ္ေရာင္တည္းကိုမူ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ စြဲစြဲၿမဲၿမဲ သံုးတတ္ေလ့ရွိသည္မွာ ယခုတိုင္ျဖစ္၏..။

မီးခိုးေရာင္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ မည္သို႔ေသာ အတိတ္အေၾကာင္းအရာမွ် ကၽြန္မတြင္ မရွိခဲ့ဖူး..။ သူငယ္ခ်င္းအခ်ိဳ႕ႏွင့္ ေစ်းဝယ္ထြက္ေသာ အခါမ်ိဳးတြင္ ထိုအေရာင္ ပစၥည္းမ်ားထံသာ လက္လွမ္းေလ့ရွိေသာ ကၽြန္မအား သူတို႔ ၿပံဳး၍ ၾကည့္ေလ့ ရွိၾက၏..။ မွတ္မွတ္ရရ ကၽြန္မတို႔ မဂၤလာ ဆြမ္းေကၽြးေန႔တြင္ဝတ္မည့္ ျမန္မာဝတ္စံုကို ရန္ကုန္တြင္ေနေသာ တူမေလး တစ္ေယာက္က “ဘယ္အေရာင္ဝတ္မွာလဲ တီ..” ဟု ဝယ္ရန္ ေမးတုန္းက ျဖစ္သည္..။

မဆိုင္းမတြပင္ မီးခိုးေရာင္ဟု ကၽြန္မေျဖခဲ့ပါသည္..။ ဝတ္စံု ဝယ္ေပးမည့္ ထိုတူမေလးသည္ ၾကားၾကားခ်င္း အင္တင္တင္ ျဖစ္ေနခဲ့ေသး၏..။ အနည္းငယ္ ေတာက္ပေသာ အေရာင္မ်ိဳး ေရြးခ်ယ္ရန္ နားခ်ခဲ့ေသာ္လည္း ေနာက္ဆံုးတြင္ အေလ်ာ့ေပး လိုက္ေရာကာ ကၽြန္မႏွစ္သက္ေသာ အေရာင္ေလးကိုပင္ ကၽြန္မႏွင့္ ေမာင့္အတြက္ မဂၤလာ လက္ေဆာင္အျဖစ္ သူ ဝယ္ ပို႔ေပးခဲ့သည္..။

မီးခိုးေရာင္တြင္ မည္သည့္ ဂုုဏ္သတၱိမ်ိဳး ပိုင္ဆိုင္ေၾကာင္း ကၽြန္မ မသိသလို စိတ္လည္း မဝင္စားပါ..။ ကၽြန္မခ်စ္ေသာ ထိုအေရာင္ေလး၏ ေကာင္းက်ိဳး ဆိုးက်ိဳး စသည္သည္ ကၽြန္မအတြက္ အေရးမႀကီး..။ ဆန္းက်ယ္မႈမပါ အယူဝါဒစြဲ ကင္းကင္းႏွင့္ ကၽြန္မ သူ႔ကို ခ်စ္သည္..။ ရိုးရွင္းစြာ သူ႕ထံ၌ ကၽြန္မ တြယ္ၿငိသည္..။ ထိုမွ်ႏွင့္ပင္ ကၽြန္မအတြက္ လံုေလာက္သည္..။ ကၽြန္မေတြးရန္ က်န္အရာမ်ား ဘာမွ လိုအပ္မေန..။



                                        . . . ☩.☩.☩.☩.☩.☩.☩.☩.☩.☩.☩ . . .

ဟိုဟိုသည္သည္ အေတြးမ်ားႏွင့္ ရွိေနခဲ့ေသာ ကၽြန္မ၏ မီးခိုးႏု တိုက်ိဳသည္ မီးခိုးရင့္အျဖစ္ ကူးေျပာင္း၏..။ မိုးဖြဲေလးမ်ားသည္လည္း ပိုမိုစိပ္လာခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည္..။ အံု႔မိႈင္းေနေသာ ဤမနက္ခင္းမ်ိဳးတြင္ ကၽြန္မစိတ္အစဥ္သည္ ထံုထိုင္းမေနပဲ ေပါ့ပါး လန္းဆတ္၍ပင္ ေနေသး၏..။

မည္သို႔ျဖစ္ေစ မီးခိုးႏွင့္ ျခယ္သေသာ တိုက်ိဳ တနဂၤေႏြသည္ ကၽြန္မအတြက္ အႏုစိပ္လွပေသာ ပန္းခ်ီတစ္ကားျဖစ္သည္..။ တန္ဖိုးတထားႏွင့္ ကၽြန္မ အျမတ္တႏိုး ရွိရ၏..။ ခ်စ္စရာေကာင္းေသာ ထိုလက္ေဆာင္ေလးႏွင့္ ႏိုးထခြင့္ျပဳခဲ့သည့္ တိိုက်ိဳအားလည္း လိႈက္လိႈက္လွဲလွဲ ကၽြန္မ ေက်းဇူးတင္ပါသည္..။


 
                                        ✿ ခင္ေလးငယ္ ~ 2013/ 09/ 08 ✿

No comments: