Sunday, August 3, 2014

အရာရာ ☆彡



ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ေကာင္းကင္~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ တိမ္တိုက္~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ၾကယ္ကေလး~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ အႀကီးမားဆံုး သစ္ပင္~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ေနျခည္~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ၿခံဳေစာင္~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ျပတင္းေပါက္~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ အဘိဓာန္~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ျမတ္ႏိုးရာ~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ေလေျပ~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ မိုးစက္~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ လေရာင္~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ပင္မ ေသြးေၾကာ~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ေန႔~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ည~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ အလင္းေရာင္~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ အေတာင္ပံတစ္စံု~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ အသိ ဥာဏ္~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ မ်က္လံုးတစ္စံု~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ဂစ္တာႀကိဳး ေျခာက္ေခ်ာင္း~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ အၿပံဳးေလး~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ဆံႏြယ္~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ၃၆၅~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ကဗ်ာ~
 
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ကမၻာ~
ေဖေဖဟာ ကၽြန္မ ႏွလံုးသားထဲက အနမ္းတစ္ပြင့္ ။ ။

ခင္ေလးငယ္ 2013/ 07/ 16 

ေဖေဖ မရွိေတာ့ေသာ တစ္ဆယ့္ခြန္ႏွစ္ႏွစ္ေျမာက္ေန႔ သို႔ ေရးဖြဲ႕ပါသည္..။

1 comment:

ဘာေန ... said...

ခ်စ္သမီးေလး.. ( ထူးအိမ္သင္း ) သီခ်င္းကိုေတာင္ ညည္းမိ.. း)